9 Mart 2014 Pazar

Ücretsiz 1 yıllık Amazon EC2 Vps - Free VPS

Merhaba arkadaşlar bugün size ücretsiz 1 yıllık vps nasıl alınır onu anlatmaya çalışacağım. Özellikleri pek iyi olmasa eminimki bir çok kişinin ufak tefek projeleri için baya kullanışlı olacaktır. Hemen başlayalım.

Gerekli alet ve edevat listemiz : İçerinde 1 dolar bulunan bir sanal kart. Ve temiz bir email.

Kayıt Linkimiz : TIKLA

1. Kayıt linkimize tıklıyoruz ve Get Started for Free tıklıyoruz.





2. I am a new user. Seçiyoruz emailimizi yazıp Sign is using our Secure Server tıklıyoruz.



3. My name is: Ad Soyad
My e-mail address is: E-posta adresimizi yazıyoruz.
Type it again: Tekrar e-postamız.
Enter a new password: Şifre belirliyoruz
Type it again: Şifre tekrar yazıyoruz.
Formu doldurma bitince Continue tıklayp devam ediyoruz.



4. Formu doldurun ve Create account and Continue Tıklayın.



5. İçinde 1 dolar bulunan sanal kart bilgilerimizi giriyoruz ve Continue tıklıyoruz.



6. Telefonumuzu yazıp Call Me Now Tıklıyoruz.



7. Bir arama gelecek. Arayan kadın susmaya başladıgı an Your PIN : yazan yerdeki 4 haneli rakamı tuşluyoruz.



8. Pin başarılı bir şekilde yazıldıysa aşağıdaki gibi bir yer açılacak ve Continue tıklayıp devam ediyoruz.



9. Son aşama Bunuda yapınca Kayıt olayımız bitiyor şükür.



10. Asıl iş şimdi başlıyor. Amazona kayıt işlemlerimiz bittiğine göre artık Vps'mizi oluşturmaya başlayacaz. Bunu resimler yerine video ile anlatmaya çalıştım. İlk video kaydım oldugu için kusurlar olabilir.


3 yorum:

  1. hocam vps yi aldım kullanıyorum. Dashboard a tıklayınca 146 dolarlık fatura gözüküyor bu nedir.ücretsiz degilmi bu.sanal kart kullandım parayı alacaklarmı benden yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belittigim gibi sanal kart ile ile aldıysanız hiçbişey ödemeniza gerek yok.

      Sil
  2. Hocam bunda limit varmış limiti aşan tutara fatura çıkıyor

    YanıtlaSil